Indkaldelse til Generalforsamling
Generalforsamlingen holdes
Torsdag den 21 marts 2024 kl. 18.00 på Tjørnevej 3, 4652 Hårlev. Tilmelding skal ske til Lise Jakobsen på senest d.
12 marts 2024

Lise Jakobsen - ikke på valg
Helle Tang Mathiasen -på valg, modtager genvalg
Stephanie Juel Andersen – på valg, modtager genvalg
7. Valg af suppleanter til bestyrelsen,
8. Valg af børnerepræsentant og juniorrepræsentant samt børnesuppleant og juniorsuppleant
10. Eventuelt

VAL ønsker alle et rigtig godt nytår

Vall ønsker alle en Glædelig Jul

Så er det tid til Vallø Sportsrideklubs årlige Generalforsamling
Generalforsamlingen holdes
onsdag den 22 marts 2023 kl. 18.00 på Tjørnevej 3, 4652 Hårlev. Tilmelding skal ske til Lise Jakobsen på senest d.
12 marts 2023

Lise Jakobsen - på valg, modtager genval
Helle Tang Mathiasen -ikke på valg
Stephanie Juel Andersen – ikke på valg
10. Eventuelt

Langebækgård ridecenter afholder i samarbejde Vallø Sportsrideklub Cstævne i dressur i weekenden 28-29 maj 2022. Sæt x i kalenderen og deltag.

Så er det tid til Vallø Sportsrideklubs årlige Generalforsamling
Generalforsamlingen holdes
onsdag den 2 marts 2022. Kl. 18.30 på restaurant Ilgallo Brogade 21, 4600 Køge. Tilmelding skal ske til Lise Jakobsen på senest d. 23 februar 2022.
Lise Jakobsen - ikke på valg,
Helle Tang Mathiasen - på valg, modtager genvalg
Stephanie Juel Andersen – på valg, modtager genvalg

Nyheder

Hos Dressurstald Willum Thomsen afholder vi dressurclinic den 29. juni 2019 kl 14.00 her på tjørnevej.
Gå ikke glip af spændende dressurclinic med Rune & Joachim.

Nøgleordet er dressur skal være en fryd for øjet!

Sæt kryds i kalenderen den 29. juni 2019 kl 14.00, hvor vi i samarbejde med Vallø sportsrideklub afholder en spændende dressurclinic hos Dressurstald Willum Thomsen, hvor vi gerne vil vise, hvordan vi træner den unge hest frem mod Grand Prix, og hvad vi lægger vægt på i det daglige arbejde med uddannelse af hesten.

For at give deltagerne mest muligt vil både Rune og Joachim være i sadlen, lige som flere af deres dygtige elever som Anne Troensegaard, Selina Solberg Vittinghus og Maria Falkner Hansen deltager i clinicen, hvor vi arbejder med heste fra unghestestadie til Grand Prix.

Dagens program forventes at vare 2 timer.

Der vil på dagen være mulighed for at besøge flere af vores sponsorer som venligt har sagt ja til at komme med deres produkter bla.
Amazona Sueca
Tattersall rideudstyr
Krafft

Dagen vil slutte af med lodtrækning blandt de fremmødte om flere præmier fra bla.
Amazona Sueca
Tattersall rideudstyr
KST v/Charlotte Ravn
Krafft
K9 Horse competition
Dressurstald Willum Thomsen
Info:
Arrangementet er åbent for alle.

Adresse:
Dressurstlad Willum Thomsen / Vallø sportsrideklub
Tjørnevej 3, St. Tårnby
4652 Hårlev

Pris: 200 kr pr. person

Tilmelding er nødvendigt og skal ske ved betaling til mobilepay 26159749
Sidste tilmelding den 20.06.19

Vel mødt og vi glæder os til at se jer alle og håber på dejligt vejr.

DRF DM i dressur for klubhold

Der blev i weekenden d. 8-9 september afholdt DM i dressur for klubhold. VAL’s hold bestod af Anne Troensegaard/ Neikos, Olivia Lamm/ San Dior, Rune Willum/ Atterupgaards Seebach og Joachim Thomsen/ Dam’s Duchess. Til trods for udfordringer før og under mesterskabet opnåede holdet bronze.. TILLYKKE

Distriktsmesterskab for hold dressur

I weekenden d.11-12 august blev Distriktmesterskabet for hold, dressur hest afholdt. TILLYKKE med 2 pladsen til VAL’s hold som bestod af Anna Kromann/ Ali Baba, Charlotte Olsen/ De Caprio og Eva Stoltze/ Smooth Diamond

DRF mesterskab for Young riders

Tillykke til Sara Van Deurs Petersen med DM bronze medaljen ved DRF mesterskab for Young riders

Heslegård Sportsrideklub/ Mellemrunde DRF championat fornungheste

Heslegårds rideklub afholdt i weekenden Mellemrunde DRF championat for ungheste. ekvipager fra VAL var godt representeret i klasserne. det lykkedes for nogle af ekvipagerne at kvalificere sig til Championats finalen, et tillykke og
pøj pøj skal lyd herfra.
Ved samme stævne vandt Nynne Ebbenæs & Gørklintgårds San Tiago Prix St. George, Stort tillykke herfra.

Distriktsmesterskab for hold hest dressur
af admin | jan 24, 2018 | Uncategorized

Søndag d. 25.9.16 afholdt Midsjællands rideklub distriktsmesterskab for hold. VAL’ s hold bestod af følgende ekvipager.
Maria Falkner & Winehouse, Selina Hundstuen Solberg & Atterupgårds Ophelia. Karina Høybye & Ejerbækgårds Jameson og Bodil Trampe Jaløv & Poker Konig.
Der var spænding til det sidste, da resultatet for de 2 sidste ekvipager var regnet sammen stod det klart at VAL var vinder af distriktsmesterskbet. Et STORT tillykke til Ekvipagerne

DM for kat. 3 ponyer
af admin | jan 24, 2018 | Uncategorized
VAL havde d. 4.9.16 2 ekvipager i A finalen for kat. 3 ponyer. Thilde Rude Hare og Låddenhøj’s Spigall-3 og Amalie og Harlekin som vandt sølv. Utrolig flot af begge ekvipager